FAQ - KALAER

Ga naar de inhoud

FAQ

FAQ (veel gestelde vragen)

Wat is de levertijd van een pakketje?
Wanneer we jouw bestelling hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag.
Via e-mail krijg je een track&trace code toegestuurd waarmee je jouw pakketje kan volgen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen, geef je jouw gewenste producten door met vermelding van het artikelnummer en het aantal stuks.
Je kan je bestelling doorgeven via e-mail, via het contactformulier of via Whatsapp.
Al onze contactgegevens kan u HIER terug vinden.

Nadat we jouw bestelling hebben doorgekregen ontvang je van ons onze rekeningnummer zodat je via overschrijving het totaalbedrag kan storten.

Daarna maken we jouw pakketje klaar en doen we het op de post. Via e-mail kan je jouw pakketje volgen via een track&trace code.
Het is ook mogelijk om na afspraak jouw bestelling te komen afhalen (regio Rijkevorsel, België).

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje wil retourneren?
We accepteren retourzendingen binnen 60 dagen na ontvangst van het product, op voorwaarde dat het in ongebruikte en originele staat verkeert. Ons retourbeleid kan je HIER terug vinden.

Wat zijn de verzendkosten?
Een pakketje naar België versturen kost €8,00.
Een pakketje naar Nederland versturen kost €10,00.

Moet het pakketje naar een ander land dan België of Nederland verstuurd worden?
Neem dan contact met ons op en we bekijken de mogelijkheden.

Het is ook mogelijk om na afspraak jouw bestelling te komen afhalen (Regio Rijkevorsel, België).

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je een bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!
We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken, maar als je bestelling al verzonden is, kunnen we de annulering of wijziging mogelijk niet garanderen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
Als je een beschadigd product ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op en stuur ons foto's van het beschadigde artikel. We zullen het probleem onderzoeken en je een passende oplossing bieden, zoals een vervanging of terugbetaling.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kan jouw pakketje volgen via de track&trace code die je ontvangt via e-mail.
Heb je geen e-mail ontvangen? Neem contact met ons op!

Bieden jullie korting aan voor zakelijke klanten?
Ja, we bieden kortingen aan voor zakelijke klanten.
Wil je graag zakelijke klant worden? Klik hier.



Wil jij onze nieuwsbrief ontvangen?
Vul hieronder dan jouw e-mailadres in!
Volg ons!
Terug naar de inhoud